Організація обліку і ведення бухгалтерії

Організація обліку і ведення бухгалтерії
Організація обліку і ведення бухгалтерії
Ми пропонуємо
Онлайн консультант 24/7
Аналіз та підготовка документів
Онлайн чат з консультантом
Безпечна та зручна оплата

Реєстрація підприємства вже за плечима, все найскладніше і заплутане ви вже пройшли і тепер ваша компанія офіційно оформлена. Але ще залишився один дуже важливий момент - організація обліку і ведення бухгалтерії.

Перше, що ви повинні зробити, це випустити наказ про облікову політику. Він оформляється з опорою на закон України «Про фінансову звітність та бухгалтерський облік» номер 996, до того ж проводити його потрібно тільки за вимогами стандартів бухгалтерського обліку або, якщо коротко, СБУ.

Коли бухгалтерія вашої компанії буде готувати всі необхідні документи, оформляти і завіряти їх у вас, то обов'язково перевірте, як вони врахували, крім законів, які ми написали вище, індивідуальні особливості виробництва компанії.

Які аспекти потрібно обов'язково враховувати при складанні наказу про облікову політику

  1. Певний максимум суттєвості, при якому активи переходять на баланс.
  2. Повинні бути відображені предмети, які мають маленьку цінність і швидко зношуються, а також ті інструменти, службовці навпаки більше року.
  3. Процес амортизації.
  4. Вартість при ліквідації базових фондів, матеріалів, які є необоротні, і активів нематеріального характеру.
  5. Потрібно враховувати також доходи і витрати, які потрібно буде нести на постійній основі.
  6. Основні норми документообігу.

Коли цей папір буде підготовлена, можна зайнятися оформленням наступної. Їй повинен стати наказ про ліміт каси вашого підприємства. Якщо ваша компанія тільки що вийшла на ринок і є новоствореної, то в касі повинно знаходитися, як мінімум 170,00 гривень і знижувати такий ліміт не можна.

Пізніше оформляється розклад роботи співробітників, цей папір буде визначати кількість працівників в організації, які заробітні плати у кожного, їх займані посади та інші нюанси штату.

Після того як всі документи будуть готові, можна починати подавати звіти по фінансам і стежити за роботою бухгалтерів вашої компанії. Облік фінансів повинен проводитися, тільки спираючись на первинну документацію. Це ті папери, які будуть містити відомості про всі господарські операції фінансового характеру та підтверджувати їх автентичність.

Облік фінансів потрібно ввести не тільки в одній ніші, наприклад, по грошах, які надійшли на рахунок у банку, також варто враховувати касу компанії, вести підрахунок покупок та інших витрат підприємства. Спиратися при розрахунку потрібно на платіжні доручення, чеки та квитанції, всілякі виписки з банківського рахунку.

Каса - це основний елемент фінансової політики підприємства, через неї проходять численні операції, видається заробітна плата, різні документи, грошові кошти. Важливо враховувати навіть маленькі операції, правильно заповнювати касову книгу, в неї фіксуються всі доходи і витрати. Виходить, в разі чого, у вас на руках вже є маленький звіт по грошовим справах компанії. В кінці робочого дня потрібно вказувати залишок в касі і порівнювати його з грошовими коштами, які були на початку дня.

Амортизацію покупок потрібно проводити з опорою на наказ про облікову політику і звичайно, перед цією операцією варто ознайомитися з податковим кодексом, особливо зі статтями 145-146. Проводити цю операцію варто регулярно, згідно з нормативним актом.

Не забувайте про інвентаризацію: бухгалтерія повинна чітко ввести облік не тільки грошових коштів, але також і будь-яких цінностей матеріального характеру, які знаходяться у вас в організації. Все, що хоч якимось чином спирається на фінанси, має бути підконтрольне відділу бухгалтерії - фахівці повинні розраховувати бюджет, зводити дебіт з кредитом і здійснювати всі інші фінансові операції.

У якому порядку варто проводити інвентаризацію?

Все досить нескладно, головне - вивчити паперу, які визначають термін проведення даного процесу. Таким документом будуть накази Міністерства Фінансів номер 69, 84, 90, 1121. Там не тільки дані сухі інструкції, але також наведені форми бланків для заповнення. Для інвентаризації вашим фахівцям знадобляться ОС, ТМЦ, касовий апарат з книгою звіту, розрахунок по бюджету, дебету і кредиту.

Інвентаризацію потрібно проводити з певною періодичністю і не забувати про неї:

  • ОС, ТМЦ потрібно перевіряти кожен рік;
  • всі звітні документи, які стосуються прибутку і витрат грошових коштів компанії, - один раз на квартал;
  • розрахунок бюджету-один раз в квартал:
  • дебет і кредит - два рази на рік, можна більше, але вже точно не менше.

Не забуваємо про звіти інший специфіки, які повинні бути обов'язково - податки компанії, зарахування в пенсійний фонд. Якщо у вашому штаті є найманий працівник, то вам потрібно кожен місяць вносити за нього виплати в соціальний фонд і готувати після цього звіт. Щороку проводиться звірка щомісячних нарахувань із загальною щорічної сумою і так само готуються відповідні папери.

Коли ви входите платником ПДВ, то не забувайте про звіти і в цій сфері, вони повинні приходити кожен місяць, але іноді кодекс по податках може допустити надходження документів кожен квартал. Звіти по прибутку і податок з неї потрібно подавати в податкову організацію вашого району, якщо у вас є найманий працівник, то пам'ятайте, що дохід з фіз. осіб ніхто не відміняв.

Для статистичного органу паперу повинні поставлятися кожен квартал. Бланки для заповнення будуть залежати від особливостей компанії, в якій ведеться звіт,і її індивідуальних рис.

Раз на рік подається документ, в якому містяться відомості про чисельність працівників на підприємстві, скільки було реалізовано товару або послуг по кожній сфері роботи - відправляється цей портфель документів до фонду страхування від нещасних випадків. Підтверджується місце роботи компанії, для цього потрібно заповнити картку реєстрації і відправити її в адміністрацію за місцем реєстрації організації, використовувати для цього потрібно шосту форму.

Якщо ви мало розбирайтеся в фінансових операціях, звітах та інших тонкощах бухгалтерії, краще не ризикувати, а звернутися в спеціальну компанію, яка буде готувати документи для вашої організації. Якщо ви є нерезидентом, то ознайомтеся з 160 статтею кодексу, в ній визначаються саме ваші обов'язки.

Зробіть перший крок до вирішення проблеми -

проконсультуйтесь у фахівця зараз.

Задати питання

Як ми працюємо
Поставте
питання
1

Ваше запитання отримають всі консультанти В2В

Встановіть свою
ціну
2

Ви, як замовник, самостійно встановлюєте вартість консультації

Оплатіть
3

Будь-яким зручним чином - Visa, MasterCard, Privat24, через банк

Отримайте
консультацію
4

В стислі терміни від 10 хвилин на фірмовому бланку В2В

Пенсійне право
Щодо часу поновлення виплат раніше призначених пенсій громадянам України, які виїхали на постійне місце проживання за кордон (аналітичний огляд практики Верховного Суду України за 2009-2020)
Складність цієї виняткової правової проблеми полягає у тому, що процесуальний закон щодо визначення строків звернення до суду не містить особливостей стосовно спорів у сфері соціального захисту, зокрема, тих, що стосуються регулярних (щомісячних) виплат, які держава в особі її уповноважених суб`є...
17.03.2020 22:44 2771
Відповів
Володимир Десятник
Відповідальність, штрафи, пеня
Помилка в звіті КОРО
В звіті КОРО допускала помилки протягом декількох місяців. Суму яка не оподатковується (яка тільки повинна бути в колонці 3 "загальна сума") писала ще в 4 колонку "за ставкою податку на додану вартість". Але саму суму податку в 6 колонку не записувала. В результаті загальна сума 3-ї дорівнювала с...
06.03.2020 13:36 1911
Відповів
Дмитро Дончак
Податки, збори, внески
Висновки та рекомендації по компаніям КІК для професіоналів - що вже сьогодні потрібно знати бенефіціару, директору і особливо бухгалтеру
 Якщо у вас є інвестиції за кордоном або юрособа - нерезидент перебуває під вашим контролем – це означає, що у вас може бути КІК (контрольована іноземна компанія), і все що далі буде тут вказано, може вас торкатися в самому найближчому часі - з 01.01.2021 року (якщо не будуть внесені я...
18.06.2020 15:35 2708
Відповів
Сергій Гонтаровський
діяльність фізичних осіб СПД
Документообіг ФОП 2 група
Наскільки важливо притримуватись правильної нумерації в номерах документів ( рахунок-фактура, видаткова накладна, квитанція) ФОПу 2 групи ? На даний момент вся нумерація документів йде без послідовності. При перевірці налоговиків цей факт може бути використаний як признак недостовірності обліку д...
02.10.2019 12:10 4029
Відповів
Марина Бекало
Наші відгуки

Отримав грунтовну відповідь по своєму питанню, чітку і структуровану. Видно, що юрист гарний фахі...

Igor Medelian, 14.04.2024 15:40

Дмитро, дуже детально проконсультував та допоміг скласти необхідні документи для подачі скарги. Д...

Тетяна , 12.03.2023 13:57

Прошлись по всем вопросам. Юрист компетентно проконсультировал.

Maksym , 19.02.2022 17:56

Адвокат Ігор Дайнеко залишив дуже приємне враження. Робота зроблена оперативно і якісно. Дякую!

Олег , 03.09.2021 16:26

Дякую за консультацію! Отримав відповіді на всі свої запитання, дуже швидко та зрозуміл

Віктор , 20.01.2023 16:34

Дуже вдячна адвокату. Сподобалося що швидко прийняв та дав щіткі відповіді на мої питання.

Аліна , 06.10.2024 20:43

Дуже дякую. Все чітко, по пунтктам, як мені подобається.

Максим , 29.12.2020 15:25

Дуже вдячна, пане Дмитре за зрозумілу і повну консультацію щодо мого питання! Все чітко, ясно і к...

Наталія , 30.09.2022 16:20

Дуже змістовна відповідь. Рекомендую???

Вацлавів Юрій Олексійович , 12.07.2022 14:22

Спасибо большое за исчерпывающий ответ .

Татьяна , 13.08.2024 16:58
Наші переваги
Дипломовані спеціалісти
Працюємо цілодобово
Персональний кабінет
Конфіденційність
88 321

Вирiшених питань

Задати питання

Часті запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram