Як правильно вчинити

Доброго дня
Я замовила в інстаграмі телефон компанії досить давно на ринку до цього замовляла вже в них.
Але зараз така ситуація замовила телефон новий айфон оплата була від приват оплата частинами
На наступний день зателефонували сказали того що замовили телефона в наявності немає є інший на більше памяті але електрона сімкарта я й подумала що зараз багато хто переходить на есім без проблем добре ми його погодили коштував він дорожче щей гарантія на рік і скло вообщим доплатила я на пошті ще 7013грн , приходить телефон вже розпакований де мені сказали звичайно ми ж перевіряємо йього
Потім дойшло діло до налаштувань сім карти а оказалось то американська версія я відправила йього назад і коли захотіла повернути кошти вони почали впарювати різні телефони вообщим домовились ми щодо телефону мають завтра відправити але виплив такий нюанс що вони мені врахували % який в них знявся з рахунку коли їм від банку прийшло кошти я їм кажу що це не я повина платити за них %. Вони вперлись що мені говорили я непамятаю що ми про це говорили. Шо мені краще зробити почикати поки прийде телефон потім писати заяву на відміну чи як бо мені здається що якщо я зараз відмовлюсь вони будуть казати що я зробила щось з тим телефоном мені і так казали що я його розпакувала але він вже був розпакований

26.09.2023 15:12 514

Консультация исполнителя

Неля Романенко
Юрист
На портале: 1 год
85 отзывов (85 +) (0 -)
Консультации: 266
Топ 3 специализации:
  • Кримінальне право
  • Військове право
  • Розлучення подружжя

Доброго дня!

Перш за все, рекомендую Вам зберігати всі чеки про оплату, відомості про отримання і повернення телефонів, договір про сплату частинами. Це може послугувати доказом у майбутньому спорі.

У разі, якщо певна комісія банку йде від банку продавця, то це вже його проблеми. Навіть у разі існування якоїсь усної домовленості. Можете уточнити у продавця - який у них банк, тариф і перевірити цю інформацію.

В цілому, краще за все, поговорити з представниками компанії виважено і контрольовано. Пояснити, що у разі якихось негараздів - Ви будете звертатись до адвокатів і скаржитись до Державної служби з прав споживачів, Податкової і взагалі зробите їм погану репутацію. Але при цьому, будьте відкриті до вирішення спірної ситуації без звернення до контролюючих органів. 

Якщо продавець Вам висилає інший телефон і Ви бажаєте все ж таки повернути кошти - дочекайтесь відправки і просто не забирайте телефон або поверніть його відразу після відправки Вам. Це буде доказ того, що з попереднім телефоном все нормально, і продавець погодився замінити Вам товар. Але Ви в кінцевому варіанті передумали, бо Вам щось не підходить у останньому телефоні - закон не обмежує причини, з яких Ви можете передумати протягом 14 днів (не сподобався колір, характеристики телефону, його розмір).

Але враховуйте, що краще останній телефон навіть не розпаковувати на пошті - для уникнення спекуляцій на тему ушкодження телефону.

У разі виникнення питань - прошу звертайтесь t.me/romparts

Буду вдячна за відгук! На все добре, гарного Вам дня! 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram