Як правильно організувати збір коштів для допомоги закупівлі обладнання для війскового

Громадянин України, що живе і працює за кордоном, хоче організувати збір для купівлі тепловізора конкретної моделі для конкретної людини, що знаходиться у лавах ЗСУ, але не знає як саме все це організувати, щоб не було проблем з податковою і як потім всі ці гроші передати адресатові чи організації, яка займається закупівлею такого характеру. Чи існують взагалі такі організації чи процес покупки треба буде організовувати самому: знімати гроші з рахунку і просто онлайн оплачувати? Ціль - щоб людина отримала необхідне спорядження, тому цікавить буквально покроковий розгорнутий алгоритм, бо у цьому питанні - немає ніякого досвіду.
Збір планується робити саме в Україні, і акція одноразова.
Як один з найвірогідніших прикладів організації збору: відкрити неоподатковану "банку" у "монобанку" і розмістити посилання на збір у пабліках, як це роблять багаточисельні ютьюбери. Що саме треба зробити, щоб скористатися таким неоподаткованим варіантом і як проходить сам процес закупки: як у онлайн магазині: "знайшов у інтернеті, купив, замовив доставку" чи процес проходить якось по-іншому (враховуюче, що це не просто покупка, а залучення коштів багатьох людей).

20.07.2023 16:13 655

Консультация исполнителя

Андрей Карпенко
Адвокат Київ
На портале: 3 года
170 отзывов (169 +) (1 -)
Консультации: 913

Вітаю!

НАВЕДУ СИТУАЦІЮ НА ПРИКЛАДІ АВТО.

Для того, щоб автомобіль оформили як гуманітарну допомогу, його отримувачем повинен бути лише благодійний фонд, громадська організація, військова частина, пожежна частина, медичний заклад тощо. Під час купівлі авто у Європі потрібен стандартний пакет документів: свідоцтво про реєстрацію; договір купівлі-продажу; експортна декларація ЕХ. Також бажано мати гарантійний лист-звернення від благодійного фонду, громадської організації чи військової частини. Такий документ не є обов’язковим для ввезення транспортного засобу як гуманітарної допомоги, проте скоротить кількість запитань: працівники митниці та прикордонники точно будуть знати, що автомобіль ввозять за призначенням.

Для потреб ЗСУ авто потрібно ввозити як гуманітарну допомогу. Це регулюється законом 1192-XIV «Про гуманітарну допомогу» і постановою Кабміну № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану». Такі авто не можна продавати або використовувати для особистих потреб.

На кордоні з Україною треба заповнити митну декларацію про ввезення гуманітарної допомоги за спрощеною формою: вказати дані водія, автомобіля та його отримувача. Зробити це можна як на місці «від руки» у паперовій формі, так і в електронному варіанті.

Якщо машину оформили на громадську організацію чи благодійний фонд, вони вирішують, що робити далі — передати військовій частині чи навіть конкретному бійцю.

Ще авто можна використовувати для потреб благодійної організації та тимчасово зареєструвати в Сервісному центрі МВС на період воєнного стану. Таким чином автомобіль отримає українські номерні знаки та тимчасовий реєстраційний талон, які діятимуть протягом воєнного стану та 90 днів після його закінчення.

Якщо ж авто ввозили на військову частину, то передати його потрібно винятково їй. Там машину візьмуть на військовий облік та проведуть відомчу реєстрацію.

ЯКЩО АВТО НЕ ОФОРМЛЕНЕ НА ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ, ТО ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЕЦЬ ПОВИНЕН ЙОГО РОЗМИТНИТИ ПО ПОВНІЙ СТАВЦІ, ПЕРЕОФОРМИТИ ВІН ЙОГО НА ІНШУ ОСОБУ НЕ МОЖЕ.

Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram