Доброго дня.
Я підписала контракт з іноземною компанією. Документ є наймом на роботу та регулюється згідно німецького законодавства.
Якщо я є працівником іноземної компанії за контрактом, мені не потрібно відкривати фоп?
Також цікавить питання сплати податків та отримання заробітної плати.
У випадку, якщо податок сплачує компанія, чи потрібно мені додатково сплачувати ще щось в Україні? (наскільки я знаю, немає подвійного оподаткування).
Мені потрібно мати якісь підтверджуючі документи від іноземної компанії про сплату податків і кудись вносити ці дані? чи ця інформація автоматично фіксується у відповідних установах?
Також цікавить чи можу я отримати зарплату відкривши звичайну валютну картку.
Чи потрібно мені надавати якісь документи про походження коштів у банку при отриманні заробітної плати?
Дякую!
Доброго дня.
Вам не потрібно відкривати ФОП, оскільки ви вже є найманим працівником німецької компанії.
Отримання вам заробітної плати та сплата податків буде відбуватись відповідно до законодавства Німеччини.
У той же час вам буде потрібно звітувати (подавати щорічну декларацію) про отримані доходи за межами України.
Такий обов’язок передбачено Податковим кодексом України.
Ви зможете зменшити суму податків до сплати в Україні або ж взагалі не сплачувати (1.5% військового збору це не стосується). Це передбачено договором між Україною та Федеративною Республікою Німеччина про уникнення подвійного оподаткування.
Про отримані доходи ви маєте подати декларацію. Вона подається до першого травня наступного за звітним року (наприклад, декларацію за 2021 ви маєте подати до 01.05.2022).
Декларацію можна подати в електронному або паперовому виді. Для подання декларації в електронному вигляді вам знадобиться електронний цифровий підпис, його можна отримати у приват24.
Також бажано аби компанія надавала вам документи, що підтверджують сплати податків за вас на території Німеччини.
Так, ви можете отримувати заробітну плату на картку, однак у банку можуть виникнути питання щодо походження коштів, у такому випадку, необхідно буде надати банку документи, що підтверджують працевлаштування.
Щодо відкриття картки, то краще звернутись безпосередньо до банку з метою підібрання найкращого варіанту картки.
Доброго дня.
Вам не потрібно відкривати ФОП, оскільки ви вже є найманим працівником німецької компанії.
Отримання вам заробітної плати та сплата податків буде відбуватись відповідно до законодавства Німеччини.
У той же час вам буде потрібно звітувати (подавати щорічну декларацію) про отримані доходи за межами України.
Такий обов’язок передбачено Податковим кодексом України.
Ви зможете зменшити суму податків до сплати в Україні або ж взагалі не сплачувати (1.5% військового збору це не стосується). Це передбачено договором між Україною та Федеративною Республікою Німеччина про уникнення подвійного оподаткування.
Про отримані доходи ви маєте подати декларацію. Вона подається до першого травня наступного за звітним року (наприклад, декларацію за 2021 ви маєте подати до 01.05.2022).
Декларацію можна подати в електронному або паперовому виді. Для подання декларації в електронному вигляді вам знадобиться електронний цифровий підпис, його можна отримати у приват24.
Також бажано аби компанія надавала вам документи, що підтверджують сплати податків за вас на території Німеччини.
Так, ви можете отримувати заробітну плату на картку, однак у банку можуть виникнути питання щодо походження коштів, у такому випадку, необхідно буде надати банку документи, що підтверджують працевлаштування.
Щодо відкриття картки, то краще звернутись безпосередньо до банку з метою підібрання найкращого варіанту картки.
Дякую за розгорнуту відповідь. Маю ще кілька уточнень
Тобто у декларації я повинна вказати лише суму заробітку за рік? Чи потрібно прикріпляти якісь документи до декларації?
Яким чином я повинна сплачувати військовий збір?
І підкажіть, будь ласка, чи обов’язково потрібно перекладати документ про сплату податків? Чи він може бути мовою оригіналу
Дякую!
У декларації ви маєте вказати повну інформацію щодо ваших доходів, в тому числі, у якості працівника в закордонній компанії.
Документи прикріпляти не потрібно.
Суму яку ви маєте сплатити як військовий збір ви маєте розрахувати самостійно та сплатити також самостійно.
Реквізити для сплати краще уточнити у податковій.
Якщо податкова буде вимагати документи, то їх доведеться перекладати.
Дякую!
І останнє, якшо я працівник іноземної компанії, чи можу я отримувати заплату в іноземній валюті в Україні? Чи виводити кошти я можу лише конвертувавши у гривні?
У вас має бути для цього валютна картка на яку вам будуть перераховувати заробітну плату.