Аннулирование "прописки" в общежитии

Здравствуйте! После завершения обучения в ВУЗе я не выписывался из общежития. Недавно узнал, что на днях коммендант общежития аннулировал "прописку". В итоге, у меня теперь нет штампа в паспорте. Я хочу вернуть прежнее место регистрации и прикрепиться к другому военкомату. Что мне следует предпринять? Штамп в паспорте ставить обязательно?

26.08.2019 20:15 2179

Консультация исполнителя

Наталія Єлагіна
Юрист
На портале: 5 лет
0 отзывов (0 +) (0 -)
Консультации: 3

          За правилами статті 6 Закону України №1382-15 "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", громадяни України повідомляють про зміну місця проживання протягом 30 днів.
         З моменту прийняття Постанови Кабміну №207 від 02.03.2016 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації информации до Єдиного державного демографічного реєстру» в Україні діють нові правила реєстрації.
         Згідно п. 8 «Правил реєстрації місця проживання», Документи для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи подаються до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”. Особа може доручити в установленому законодавством порядку подати заяву про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання відповідній посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку за місцем її проживання.


        Згідно пункту 18 «Правил реєстрації місця проживання» для отримання прописки необхідно подати наступний пакет документів:
-заяву про реєстрацію місця проживання
-квитанцію про сплату адміністративного збору
-військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)
-заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення прописки одночасно з випискою з попереднього адреси)
-документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення на постійне проживання; вид на проживання, посвідчення біженця і т.д.)
-документи, що підтверджують право особи на проживання в квартирі, будинку. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи.  У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька - за згодою всіх власників)
При реєстрації за згодою власника потрібно його присутність при подачі заяви. Також він повинен мати при собі документи, що засвідчують особу і право власності на житло, в яке здійснюється прописка.
Увага! Законом забороняється вимагати для реєстрації місця проживання інші документи.
      Згідно п.9 «Правил реєстрації місця проживання», Відомості про реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:
у виде книжечки (бланках 1993 року) - Шляхом проставлення в ньом штампа реєстрації місця проживання особи за формою согласно з додатком 1 або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою согласно з додатком 2.


Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram