ФОП для дропшипінгу

Займаюсь дропшипінгом спортивного взуття за такою схемою: клієнт робить замовлення, надсилає свої дані, я даю дані клієнта постачальнику, постачальник відправляє кросівки накладеним платежем, клієнт сплачує замовлення на пошті, постачальник отримує повну сумму і переводить мені мою націнку. Спитав у постачальника, чи роблять вони виплати на рахунки ФОП, мені відповіли, що роблять, але без будь яких договорів, просто переводять кошти на рахунок, можуть в коментарі вказати наприклад "за рекламні послуги". Питання таке, яку групу ФОП та який квед потрібно обрати для такого виду діяльності?

27.10.2023 23:47 1519

Консультация исполнителя

Ігор Бутник (ПП АФ "НІКО")
Аудитор
На портале: 6 лет
62 отзывы (62 +) (0 -)
Консультации: 224
Топ 3 специализации:
  • Бухгалтерський облік
  • Податкове право
  • Корпоративне право

     Вітаю!

    По класиці, для дропшипінгу потрібно мати КВЕДи 46.19 "Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту" (повний опис тут: https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/46/KVED10_46_19.html),  47.91 "Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет" (https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/47/KVED10_47_91.html) та 47.99 "Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами" (https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/47/KVED10_47_99.html). Не лякайтесь, будь ласка, кількості КВЕДів, від цього не залежить ані розмір податків, ані складність реєстрації, але натомість податкова не матиме претензій до Вас щодо здійснення діяльності, не зазначеної в реєстрі.  Ба більше, зважаючи на те, що наразі Ваш постачальник (який де-факто є комітентом за договором комісії на продаж) поки що не має бажання до повного документального оформлення взаємовідносин, як вони є, а має бажання сплачувати "за рекламні послуги", то зареєструйте собі ще й КВЕД 73.11 "Рекламні агентства" (https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/73/KVED10_73_11.html), усього чотири КВЕДи.

    Що стосується групи єдиного податку, то, оскільки Ви отримуватимете винагороду саме за послуги,  то при виборі групи це й буде ключовим. Продавати товари що 2 група, що 3 група мають право будь-кому, а ось послуги 2 група має право надавати лише платникам єдиного податку та населенню, а 3 група має право надавати послуги будь-кому, тобто, для того, щоб не мати несподіванок із статусом Вашого "комітента", я рекомендую Вам обрати групу 3. На відміну від 2 групи, яка має річну звітність, 3 група подає звітність кожен квартал, але, з іншого боку, на 2 групі потрібно щомісячно до 20 числа сплачувати авансом єдиний податок, а 3 група сплачує податок поквартально за даними вже поданої декларації.

    Також прошу Вас звернути увагу на бажаність наявності якщо не договору та щомісячних актів, то хоч актів приймання-передачі виконаних Вами послуг, підписаних Вашим контрагентом, або, у крайньому випадку - рахунків-фактур виставлених Вами, із зазначенням наданих послуг та за який період сплачується винагорода і щоб при оплаті постачальник посилався саме на відповідний акт (номер та дата). Це бажано як для того, щоб довести податковій, що Ви отримували винагороду саме за зазначеним у реєстрі видом діяльності, так і на випадок можливих розбіжностей у взаєморозрахунках із постачальником.

     Якщо Вам потрібні додаткові уточнення, будь ласка, звертайтесь до мене у Вайбер/Телеграм +380674804561, із радістю відповім.

      З повагою, Ігор Бутник.

   

Якщо подобається, тисни кнопку