Бронювання працівника

Добрий вечір.

У працівників автоматично продовжено бронювання до 01.12.24. Плануємо вже до цього часу бронювати їх через Дію. Один із працівників проблемний. При минулому бронюванні він був обмежено придатним. Він пішов в ТЦК та СП проходити повторне ВЛК. Дані оновлені вчасно (до 16.07.). Пройшов нове влк в минулу пятницю, проте дані в Резерв+ не відображаються. Так саме як і про попереднє бронювання яке було ще здійснено в паперовому порядку. Чи буде це проблемою при бронюванні через Дію, що йому робити аби дані підтягнулися. Адже плануємо всіх подавати в 20х числах на бронювання та хвилюємося аби цього працівнику не відмовили через те, що відомості про ВЛК не підтягнулися. Підкажіть що робити. Дякую

15.11.2024 17:25 174

Консультація виконавця

Марина Бекало
Адвокат Одеса
У сервісі: 5 років
828 відгуків (827 +) (1 -)
Консультацій: 2120
Топ 3 спеціалізації:
  • Податкове право
  • Зовніншньоекономічна діяльність
  • Військове право

Добрий вечір.

При поданні роботодавцем списків  на бронювання працівників, згідно до Постанови КМУ від 5 червня 2024 р. № 650 "Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану" (див. за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/650-2024-%D0%BF#Text) ним зазначаються такі відомості щодо військовозобов’язаного працівника (див. п. 16 Постанови): ПІБ, податковий номер,строк дії відстрочки;  реквізити військово-облікового документа (у паперовій або електронній формі);військово-облікова спеціальність, дата уточнення військово-облікових даних.

Після підписання сформованого списку засобами порталу Дія електронним цифровим підписом, він перевіряється Реєстром військовозобов’язаних на предмет наявності особи в зазначеному Реєстрі.

У разі, якщо відомості підтверджуються Реєстром, бронювання та постановка на спеціальний на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично.

Згідно п. 19 Постанови, умовами постановки на спец. облік в автоматичному режимі, є дотримання   військовозобов’язаним таких вимог:

перебуває на військовому обліку та має військово-обліковий документ (у паперовій або електронній формі);

вчасно уточнив дані щодо перебування на військовому обліку

не перебуває у розшуку.

Отже, якщо Ваш працівник вчасно уточнив свої дані та  Резерв+ не відображає будь-яких порушень з його боку правил військового обліку, або він не перебуває у розшуку, то відсутність відомостей про проходження ним ВЛК не є підставою для відмови у бронюванні та постановки його на спец. облік в автоматичному режимі.

Пункт 20 Постанови містить підстави, коли військовозобов’язаний не підлягає бронюванню ( про що керівнику повідомляється засобами Порталу Дія), зокрема:

відсутності в Реєстрі військовозобов’язаних відомостей про військовозобов’язаного;

відсутності в Реєстрі військовозобов’язаних відомостей про перебування військовозобов’язаного у трудових відносинах з державним органом, підприємством, установою.

Тобто, підставами для відмови у бронюванні є відсутність відомостей про працівника в Реєстрі військовозобов'язаних та відсутність відомостей про перебування в трудових відносинах з підприємством, яке його бронює.

Щодо відомостей про проходження ВЛК. Якщо працівник пройшов ВЛК в п'ятницю (я так розумію ще 08.11.24), то слід зазначити що для ТЦК та СП це можна сказати нормальна ситуація, адже як показує практика, військовозобов'язані можуть побачити оновлені відомості в Резерв+ протягом 10-14 днів з моменту проходження ВЛК. Це пов'язано із роботою конкретних працівників ТЦК та СП, які механічно мають внести відомості в електронну систему, а т.к. роботи в них багато, це відбувається не одразу. Крім того, відомості в Резерв+ теж не одразу підтягують із Оберіг навіть після внесення в систему, на це теж потрібний час (це технічна сторона питання). Тож, примірно до кінця листопада, дані про ВЛК мають підтягнутися в Резерв+. Але, це не є проблемою для бронювання в Дії.

Якщо відомості не будуть внесені до кінця листопада, рекомендую працівнику або вирішити це питання в ТЦК та СП або надіслати їм письмову заяву про внесення відомостей про ВЛК (зразок можу надати).

У разі виникнення додаткових питань або уточнень, звертайтеся [email protected]

+380966005361 Вайбер/Телеграм/Ватсап

З повагою,

Адвокат Бекало Марина

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram