Применение Конвенции во избежания двойного налогообложения

Просьба, осветить тему на предмет применения Конвенции во избежания двойного налогообложения между Украиной и Объед. Арабскими Эмиратами
в контексте сотрудничества в сфере торговли, а также оказания транспортных услуг и морского фрахта.

09.02.2018 13:14 2637

Консультація виконавця

B2B Consult
Експерт
У сервісі: 6 років
0 відгуків (0 +) (0 -)
Консультацій: 511

АКТУАЛЬНО НА 18.06.2014


  1. Операции по купле-продаже товаров согласно НКУ не облагаются налогом на репатриацию, в связи, с чем нормы этой Конвенции не влияют на налогообложение доходов нерезидента.

  2. Услуги по международной перевозке грузов морским или воздушным транспортом Конвенция освобождает от налога на репатриацию. Следовательно, при наличии справки о резиденстве от нерезидента, подтвержденной консульской легализацией, налог на репатриацию не начисляется, а при отсутствии составит 6 процентов.



Услуги по международной перевозке грузов автомобильным или железнодорожным транспортом Конвенция не освобождает. Следовательно такие услуги будут облагаться по ставке 6 процентов.


 


Далее приводятся основные нормы Конвенции, касающиеся международных перевозок.


 


 


 


 


УГОДА


МІЖ УРЯДОМ УКРАЇНИ І УРЯДОМ ОБ'ЄДНАНИХ АРАБСЬКИХ ЕМІРАТІВ ПРО УНИКНЕННЯ ПОДВІЙНОГО ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОДАТКОВИХ УХИЛЕНЬ СТОСОВНО ПОДАТКІВ НА ДОХОДИ І КАПІТАЛ


 


від 22 січня 2003 р.


 


  1. i) термін "міжнародне перевезення" означає будь-яке перевезення морським або повітряним судном, що експлуатується підприємством Договірної Держави, крім випадків, коли морське або повітряне судно експлуатується виключно між пунктами в другій Договірній Державі;



 


 


Стаття 8. Морський та повітряний транспорт


 


  1. Незважаючи на положення статті 7, прибутки, що одержуються резидентом Договірної Держави від експлуатації морських або повітряних суден у міжнародних перевезеннях, оподатковуються лише в цій Державі.



 


  1. Положення пункту 1 цієї статті також застосовуються до прибутку, згаданого у нижченаведених пунктах, що одержується резидентом Договірної Держави від участі у пулі, спільному підприємстві чи міжнародному транспортному агентстві.



 


  1. У цій статті:

  2. a) термін "прибуток" включає:



(i) прибуток, чистий прибуток, валові надходження і доходи, які одержуються безпосередньо від експлуатації морських або повітряних суден у міжнародних перевезеннях; і


(ii) проценти з сум, одержані безпосередньо від експлуатації морських або повітряних суден у міжнародних перевезеннях, за умови, що такі проценти є побічними стосовно експлуатації;


  1. b) термін "експлуатація морських або повітряних суден" у міжнародних перевезеннях особою включає:



(i) чартер або оренду морських або повітряних суден;


(ii) оренду контейнерів і супутнього устаткування; і


(iii) відчуження морських, повітряних суден, контейнерів і супутнього устаткування


цією особою за умови, що такі чартер, оренда або відчужування є побічними стосовно експлуатації цією особою морських або повітряних суден у міжнародних перевезеннях.


 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram