Ремонт либо возврат денежных средств по страховке "Экстра Сервис" - как защитить право потребителя при поломке товара

Приобрёл телевизор Samsun NU8070 за 48000 грн в магазине «Фокстрот Україна» и дополнительно к телевизору приобрёл страховку «Экстра Сервіс». Страховка была оформлена в магазине сроком на два года, стоимость страховки 3399 грн. Телевизор работал идеально, пользовались им бережно, никаких претензий. Спустя год и 6 месяцев после приобретения телевизора произошёл казусный случай. На дисплее по непонятной причине появился дефект в виде полосы от начала экрана до конца. Хочу отдать по гарантии чтобы отремонтировали, либо возместили полную стоимость покупки так как указанно в договоре страховки. Мой вопрос состоит в том какие у меня права и преимущества в этой страховке, и в законе о защите прав потребителей. Прочитав отзывы покупателей страховой услуги «Экстра Сервіс» покупатели возмущенны, потому что не знают как вести себя в данной ситуации. Боюсь также быть обманутым и хочу решить свой вопрос о ремонте, либо возмещение денежных средств честно, справедливо, и по закону обеих сторон. Договор оферты прикрепляю файлом к данному письму. Благодарю!

17.07.2020 09:58 6923

Консультація виконавця

Наталия Лихунжан
Адвокат
У сервісі: 4 роки
36 відгуків (35 +) (1 -)
Консультацій: 143

Згідно Договору   ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 4.1. Страхувальник має право:

4.1.1. Отримати страхове відшкодування при настанні страхового випадку в межах Страхової суми на умовах цього Договору.

 4.1.2. Оскаржити в порядку зазначеному в Договорі, відмову Страховика у виплаті страхового відшкодування або розмір виплаченого страхового відшкодування.

Маєте діяти згідно умов договору, а саме 5 Розділу, ДІЇ СТРАХУВАЛЬНИКА ПРИ НАСТАННІ ПОДІЇ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

5.1. При настанні передбаченої Договором події, Страхувальник зобов’язаний:

5.1.1. Звернутись протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту настання події до Сервісного центру для отримання письмово оформленого висновку: - про причини настання поломки (у випадку настання страхового випадку за ризиками, зазначеними у п.п. 2.1.1. - 2.1.5. Договору); - про причини настання поломки і про те, чи може ця причина бути кваліфікована в якості Гарантійного випадку (у випадку настання страхового випадку за ризиком, зазначеним у п. 2.1. Договору).

5.1.2. Якщо представник Сервісного центру у висновку вказав, що причини настання пошкодження відповідають застрахованим ризикам за цим Договором (у випадку настання страхового випадку за ризиками, зазначеними у п.п. 2.1.1. - 2.1.4. Договору), або вказав, що поломка відповідає визначенню Гарантійного випадку (у випадку настання страхового випадку за ризиком, зазначеним у п. 2.1.6. Договору), Страхувальник повинен отримати від Сервісного центру рахунок на оплату робіт по усуненню такого пошкодження/поломки або Акт про визнання Застрахованого майна непридатним для відновлення.

5.1.3. Надати Страховику Висновок Сервісного центру про причини поломки Застрахованого майна та Рахунок на оплату робіт, отримані від Сервісного центру разом з іншими документами, зазначеними в розділі 6 Договору.

В 7 Розділі Договору зазначається порядок та умови оплати страхового відшкодування та порядок розрахунку суми заподіяних збитків.

Окрім Договору є Закон, який на Вашому боці.

Гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов`язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв`язку з введенням її в обіг.

Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»

  1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач може пред’явити лише одну вимогу, а у разі її невиконання – заявити іншу.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов`язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Також, якщо Ваші вимоги не буде почуто, Ви можете звернутися за захистом своїх порушених прав до суду. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про захист прав споживачів» судовий захист прав споживачів:

  1. Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом.
  2. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
  3. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов`язані з порушенням їх прав.

Важко визначити які саме можуть виникнути проблеми у Вас, пов’язані з цією ситуацією та чи виникнуть вони взагалі. В будь якому випадку, якщо Ви розумієте, що Ваші права порушено маєте складати письмову претензію та відправляти її на адресу виконавця листом з рекомендованим  повідомленням про вручення – це для того, щоб у Вас були докази в суді, звісно, якщо до цього дійде.

Якщо у Вас залишись питання, пишіть, спробую допомогти.

Бажаю успіхів!

Якщо подобається, тисни кнопку